Budućnost poslovanja je u
HUMAN-CENTRIC pristupu

Ubrzo će iza nas biti najizazovnija godina koju poznajemo. Kada nam se učinilo da je tržište ovladalo idejom „customer experience“-a, promenili su nam se i sam potrošač i iskustva koja on može da stekne.

Miro Antić, CXO, M2Communications i ko-osnivač NEO – New Entertainment Office i Digital X

Kako aktuelna vremena iziskuju stvaranje novih vrednosti, rešili smo da svoje poslovanje organizujemo oko HUMAN-CENTRIC pristupa, koji konačno uspostavlja pozitivnu socijalnu, emotivnu i ekonomsku međuzavisnost između brenda i potrošača.

Oduvek smo pasionirano usmereni ka brendu i ka event industriji, koja je pretpela nesvakidašnji udar, te smo, u skladu sa novim tendencijama digitalnog marketinga, stvorili raznobojnu paletu proizvoda u okviru naše nove, sestrinske kompanije, DIGITAL X. Iskoristili smo pun potencijal nauke, tehnologije i kreativnosti kroz kreiranje digitalnih iskustava baziranih podjednako na potrebama potrošača i brendova. Prva od njih je potreba ljudi za susretima, neposrednim sadržajem i interakcijom. Kreativni tim krovne agencije M2C i razvojni tim DIGITAL X-a neumorno je radio na kreiranju rešenja za online događaje, koja će ponuditi nova, uzbudljiva iskustva i stvorio HYBRID-X uslugu. Zahvaljujući velikim mogućnostima kreiranja sadržaja i storytelling-a, sada stvaramo virtuelne ambijente na koje je moguće uticati u real time-u. Razvijamo rešenja u koima se digitalno okuplja veći broj učesnika i u kojima svako može da bude protagonista zanimljive priče, brendovi mogu predstave maštovitije, a proizvodi i usluge učine dodatno atraktivnim.

Kompanije imaju sve veću potrebu da velike skupove podataka iskoriste na najbolji mogući način, te smo deo stvaralačke energije usmerili ka razvoju PREDIKTIVNIH MODELA, sa ciljem mikrosegmentacije tržišta i predviđanja ponašanja potrošača. Kontinuirano unapređujemo Data Dynamic softversko rešenje koje predstavlja srce prediktivnih modela baziranih na human-centric pristupu. Mapiranje i analiza biznis procesa otkriva nam do 50% više značajnih podataka koji obrađeni prediktivnim modelima uz čak 92% preciznosti, čine proizvod, kampanju ili inicijativu, svrsishodnom, opravdavajući tako svako ulaganje.

Okolnosti nam često šire perspektivu posmatranja, a posvećenost sveža saznanja pretvara u inovacije, koje nas čine održivim, koje nas razvijaju i stvaraju sasvim neočekivane mogućnosti.

IZDVOJENE TEME

uživanje & odmor

Opuštanje
tela & uma

Kultivacija morske soli zahteva mirnoću i staloženost i punu koncentraciju misli. Inspirisan tim primerom izveden je i ceo koncept hotela.

uživanje & odmor

Lepota od kamena u kamenu

Prema početnoj ideji preoblikovanja kamena, projektovan je i sagrađen rezidencijalni kompleks i hotel čije su fasade izrađene od kamena.

Intervjui

Živa
legenda

Kada nešto traje toliko dugo da se o njegovom postojanju ispredaju i žive legende, samo može da znači da to nešto vredi.

bilten

Budite u toku sa jedinstvenim temama o luksuzu i biznisu. 

Šaljući svoje podatke, pristajete da primate informativne i komercijalne elektronske poruke od magazina Business & Luxury, uključujući personalizovane poruke. Možete se odjaviti u bilo kom trenutnom kliku na link u podnožju bilo koje naše e-poruke. Za više informacija o tome kako se vaši podaci koriste, pročitajte politiku privatnosti.

COPYRIGHT © 2021 Business & Luxury